środa, 14 listopada 2012

2.To się nie zdarza często...

Kenny a za nim Justin i ... Selena Gomez. Obie ją darzyłyśmy sympatią , lecz oboje byli w złych humorach.. Usiadłyśmy na kanapę , która była w recepcji i czekałyśmy tylko aż coś powie . Nie zobaczył nas ale podszedł do recepcji. My tez szłyśmy tam bo musiałyśmy odebrać kluczki do pokoju. Podeszłyśmy powoli , a Kenny spojrzał się na mnie potem na Selene i tak w kółko. Ja z Vicky przyglądałyśmy się Justinowi i po chwili wzięłyśmy kluczyki do pokoju. Chciałyśmy wejść do windy , ale był w niej już JB więc jego ochroniarz nam nie pozwolił.
- Ja to był ON - powiedziała Vicky
- No ! Ciekawe czy nas wgl kiedyś zobaczy w tym hotelu - powiedziałam bo wydaje mi się , że on nawet nas nie zauważy . bo my to tylko jakieś głupie fanki.
- Ej no weź przestań i mnie nie gaś ;) - powiedziała i weszła do drugiej windy , która właśnie nadjechała , a ja za nią...
Wchodząc do pokoju wmurowało nas... Był to najpiękniejszy apartament jaki w życiu widziałam.. Położyłam bagaż na swoim łóżku , a Vic na swoim . Moje miało pościel w wąsy (XD) ,a Vicky miała w kolorową kratkę .
- Chodź ! Przebieramy się i idziemy na podbój Atlanty - rzuciła pomysłem przyjaciółka
- No jasne ! Ale najpierw pójdziemy się przejść po hotelu i ogarnąć.
Zgodziła się tylko najpierw się przebrałyśmy . Vicky powiedziała żebym ubrała się w taki styl w jaki ubiera się Selena to będę wyglądać jak ona XD. Zaśmiałam się i zgodziłam się na to . Ona wyglądała tak , a ja tak ;).
- Ty wyglądasz prawie identycznie ! - wykrzyczała gdy mnie zobaczyła
- Nie przesadzaj! Dobrze , że prawie , a nie identycznie - zaśmiałam się pod nosem .
Wyszłysmy z pokoju i słyszałyśmy jakąś kłótnie . To ewidentnie był głos Seleny i Justina.
- Ej oni maja pokój obok nas- powiedziała cicho.
- Tak super !
Zjechałyśmy na dół . Pogadałyśmy z recepcjonistą . jest bardzo miły. Jest o 4 lata od nas starszy i jest strasznie sympatyczny. Stwierdziłyśmy z Vicky że będziemy przynajmniej miały z kim gadać . Szłysmy w stronę dużego tarasu , lecz nagle ktoś mnie zatrzymał mówiąc
- Ale ty się zmieniłaś i to już chyba z nami ko..- nie dokończył mówić znajomy mi głos odwracając mnie w swoją stronę.  Był to Justin Bieber!.. Spojrzał się na mnie ( ja stałam zamurowana ) i zauważył chyba małą różnice i rozpoznał , że to nie jego dziewczyna - Selena. Chociaż z tego co chciał powiedzieć to juz raczej nie długo eks dziewczyna..
- Oj sorka , myślałem że to Selena- uśmiechną się do mnie i spojrzał w moje oczy.
- yyy.... Sss.. spoko. Dużo osób mnie z nia myli....- Mówiłam nieśmiało i odpłynęłam w jego czekoladowych oczkach... Po krótkiej chwili pobiegł dalej jej szukać . Złą byłam na siebie , że nie zagadałam...
Odwróciłam się do przyjaciółki i uśmiechnęłam rozmarzona...
- Ej ty obudź się ! Gadałaś z twoim idolem !!
- Taaa . To było coś niesamowitego , lecz mogłam głupia o coś zapytać np . o autograf , czy może przedstawić się...
- Dobra juz nie ważne ,  Chodźmy się przejść po Atlancie.
-Spoko. Dziwi mnie to , żę on nie jest w swoim domu zamiast w hotelu... - powiedziałam zbliżając się do drzwi wyjściowych.
- No nie wiem , serio...
Wychodząc nie było już żadnych fanek , ale poszłyśmy się przejść . Szłyśmy obok domków , gdy nagle wpadłam na jakąś panią... Gdy przejrzałam na oczy zauważyłam , że to mama Justina Biebera. Przeprosiłam ją , ona odwdzięczyła się uśmieszkiem. Vicky zaraz po ty spotkaniu zaczęłam mówić mi że mam farta bo to już druga osoba z rodziny Bieber którą dzisiaj spotykam ... Usiadłyśmy sobie na trawie w parku i weszłam na TT w telefonie . Napisałam : " Nie , nie jestem Selena ..". Weszłyśmy w powiadomienia i nas obie Follownął Justin bieber i to przed chwilą . Siedziałam tak na trawie aż Vicky zrobiła mi fotkę i wstawiła ją na TT.
- Zobacz ! zobacz ! zobacz ! - krzyczała Vicky podstawiając mi swój telefon pod nos \
- Co takiego ?!
- Justin napisał na TT że juz nie jest Seleną i że sie zmieniła itd..
- Przykro mi stego powodu ale jakimś dziwnym powodem się ciesze - powiedziałam
Wróciłyśmy do hotelu i ...
___________________________________
 Nareszcie ! Czytasz = komentujesz !
Ej słyszeliście juz o rozstaniu się Seleny z Justinem tak w realu ?! Głupio trochę nie ...

3 komentarze:

  1. bardzo fajny i ciekawy rozdział. pisz i nie przestawaj!
    kocham cie po prostu dziewczyno! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, kocham wszystkie twoje blogi :)

    OdpowiedzUsuń