niedziela, 27 stycznia 2013

19 " - Za dużo mówisz.. "

Idąc w stronę ... W sumie to nie wiem gdzie , rozmowa nam się kleiła i wymieniłyśmy się numerami telefonów.
-Może pójdziemy do jakiejś kawiarni - zaproponowała Rachel . Nie wudawało mi się , że one będą chciały chodzić w takie spokojne miejsca , wyglądają na imprezowiczki , co nie zienia faktu , że z chęcią poszłabym do jakiejś kawiarni. Wszystkie się zgodziły
- Nie wiem , czy wiecie , ale najbliższa kawiarnia jest jakieś 7 km z tąd - przypomniałam przystając w miejscu.
- To pojedziemy autobusem - Skierowałyśmy się w strone przystanku i śmiejąc się czekałyśmy na autobus. Przyjechał 5 minut później.
- Tak wogóle , to skąd jesteś ? - Zapytała Ashley
- Ja jestem z Polski , tylko na wakacje tu przyjechałam - powiedziałam i spóściłam wzrok na swoje buty.
- Ej co jest, nie smuć się
- Chodzi o to , że najlepsze znajomości poznaję tutaj , a dobrze wiem , że został mi tylko miesiąc życia tutaj
- Myśl  o tym co jest teraz , a nie co za miesiąc , dobra ? - pocieszyła mnie Vanessa. Kiwnęłam głową na znak że zrozumiałam i uśmiechnęłam się do niech serdecznie. Weszłyśmy z autobusu i poszłyśmy do kawiarni która swoją drogą była na przeciwko przystanka na którym wysiadłyśmy. Rozsiadłyśmy się przy 4 osobowym stoliku.
- Wiecie , że Justin Bieber będzie mał tutaj drugi koncert i pójdziecie tam ze mną - powiedziała różówowłosa. Na Jego nazwisko wzdrygnęłam się .
- Nie przejmój się nią Marika , ona tak zawsze - powiedziała Vanessa. Uśmiechnęłam się sztucznie na jej słowa , lecz chyba tego nie poczuła , bo rozpoczęła nowy temat .
- Rozumiem , że nie masz chłopaka ? - pytanie skierowała w moją stronę
- Jak już mówiłąm wcześniej , oszukał mnie .  W sumie , to nie czuję , jakby to była jego wina, bo wiem , że to wszystko jest trudne - powiedziałam
- Jesteś strasznie tajemnicza . Opowiesz nam więcej o tym chłopaku ? - wtraciła Ashley
- Może innym razem . A wy , macie swoich osobistych bogów seksu ? - zapytałam skutecznie zmieniając temat rozmowy
- Tylko ja... - powiedziała zarumieniona Ash
- Podaj imię  - powiedziałam entuzjastycznie
- Ryan Good - powiedziała , jakby wymawiając to imię wchodziła w stan błogości
- To śmiesznie się złożyło , bo ja jestem fotografką modelek i modeli , a czasami Ryan stylizuje moich " podopiecznych "- zaśmiałąmm się melodyjnie
- Naprawdę ! Pewnie się spotkamy któregoś dnia jak go odwiedze !
- A ja , dzięki niemu mogłam spotkać swojego idola- tym razem rozmarzyła się Rachel .
Po skończonej kawie , wezłyśmy do sklepu odzieżowego obok kawiarni i ja kupiłąm sobie blado różową bluzkę , Ash białą z buźką , Van koloru , którego nie mogę określić , a Rachel czarną miniówę. Zostałyśmy w tych ubraniach i ruszyłyśmy na przystanek . Wsiadłysmy w pierwszy lepszy autobus nie patrząc na kierunek. W autobusie stałyśmy i postanowiłam zrobić nam zdjęcie.
Wstawiłam na TT i dodałam opis : " Zabawa z  @VanessaHudgens @RachelKorine @AshBenzo. "
Wysiadłyśmy na przystanku obok parku w którym jak pamiętam Justin uwielbiał przebywać... Nie wydaję mi się , żeby się tutaj zjawił. Szłyśmy parkiem aż doszłyśmy do fontanny. Miałyśmy mnóstwo wspólnych tematów , czego brakowało mi ostatnio z Victorią.
Ruszyłyśmy dalej. W końcu nie wiedziałyśmy gdzie jesteśmy , bo park był ogromny 
- Zgubimy się i umrzemy ! - zaczęła panikować Rachel 
- Przestań panikować , to tylko park - powiedziałam pewnie. Dziewczyny stały w jedną stronę wyszukując się jakiegoś znaku.Ja stałam równo w rzędzie jak one, tylko ustawiona w drugą stronę
-O Boże ! On tam jest - zaczęła się wydzierać Rejczel ( XD ). Nie obchodziło mnie zbytnio kto ta jest.
- Shhhh ... to wcale nie jestem..- powiedział męski głos , który wszędzie rozpoznam. Przerwał mówić , gdy się odwróciłam - Marika ?- zapytała zachrypniętym głosem.

 Podszedł do mnie i położył dłonie na moich biodrach.
- Spadaj , przecież ustawka się już skończyła - całą akcje obserwowały dziewczyny
- Nie rozumiesz , że zakochałem się w Tobie , a Scooter powiedział , że mu to na rękę , więc się nie przejmowałem i on nagle wyskoczył że trzeba zakończyć tą "ustawkę" - puścił ręcę z moich bioder i zrobił códzysłów na wysokości głowy. Był trochę zdenerwowany. 
- Wiesz mi , że z mojej strony wyglądało to zupełnie inaczej . Ostatnio chodziłeś dość zdenerowany i ja nagle słysze za drzwiami , że to wszystko , to ustawka i ...- nie dał mi dokończyć , bo wpił się w moje usta. Dziewczyny klaskały , na co ja się uśmiechnęłam
- Za dużo mówisz -  szepnął gdy się od niego oderwałam. 
- Przedstawię Ci lepiej dziewczyny . To jest Vanessa, Rachel  i Ashley.- wskazywałam na każdą po kolei
- Z Ash i Rachel zdążyłem się już zapoznać . - no tak ! Przecież to dziewczyna jego przyjaciela . Ale ja głupia.....
Nagle w okół nas zerwało się 2 ochroniarzy Justina i paru paparazzich . Postanowiliśmy pójść do mnie zabierając po drodzę Ryana. Szłam za rękę z Justinem a za nami dziewczyny . Widząc dużo paparazzich Justin dał mi swojego full-capa i założył innego na głowę . Trzymając go za rękę przełożyłam ją nad moją głową i położyłam na ramię 
Doszliśmy do mojego domu ( już z Ryanem ), a chłopcy poszli do kuchni . Skoczyłam do mojego pokoju z dziewczynami , żeby mi coś wybrały do przebrania
- Wybierz to , to jest takie sexi ! - wydzierały się nawzajem . Znam je tak krótko , a juz je polubiłam . Może dlatego , że są takie zwariowane ? To następna cecha , która zanikała u Vicky ostatnimi czasy.
W końcu wybrały mi luźną beżową bluzkę i czarną spudniczkę mini . 
Zdjęłam ubrania przy nich , -bo się nie krępowałam być przy nich w bieliźnie-.
- Ale ty kobieto masz figurę ! - powiedziała Vanessa zachwycona
-Przestań, wy wyglądacie lepiej - Ubrałam zaproponowane ubrania
- Teraz włosy i make up - pociągnęły mnie do łazienki
- A tak wgl to czemu mnie tak stroicie ? Jest jakaś okazja ?
- Nie ,nie ma , ale my uwielbiamy to robić . - Spoko. Mi to nie zaszkodzi - wręcz przeciwnie. - Masz jakieś doczepki ? - zapytała Ash 
- Tak , są w tej czarnej podłużnej torebeczce - wskazałam na wymieniony przedmiot. Zrobiły mi fryz i umalowały . Nie wiem po co , ale dobrze im to idzie....
Zrobiłam sobie zdjęcie i wstawiłam na TT
" Dziewczyny , jesteście lepsze niż stylistki ! "
 Zeszłam na dół , a Justinowi szczęka opadła
-to zasługa dziewczyn ! - puściłam do nich oczko ( do dziewczyn )
NA stole w salonie stała Whisky. 

...

*następnego dnia rano *
 Obudziłam się o 7:30 . Nie piłam wczoraj mocno , więc kaca nie mam , ale za to Justin tak . Przypomniało mi się , że ma dzisiaj koncert . Zanim zaczęłam go budzić dostałam SMS'a od Tom'a 
: "Dzisiaj robisz zdjęcia , ale czego chcesz. Nie musisz zjawiać się w budynku pracy , tylko rób zdjęcia , w okolicznościach jakich się dzisiaj znajdziesz. Najlepssze fotki , będą w nowym magazynie ." 
Spk . 
-Justin.. wstawaj - powiedziałam nachylając się nad jego głową
- Hmmm
- Dzisiaj grasz koncert , nie możesz zawieść fanów. - powiedziałam na co od razu się podniósł. 
- Dzisiaj idziesz ze mną za koncer i będziesz za kulisami , ok ?- zapytał cmokając mnie w usta. Kiwnęłam głową . Złapał mnie za rękę i pociągnął do kuchni.  Reszta zmyła się wczoraj. 
Po skończonym śniadaniu pojechaliśmy moim autkiem na próbę. Justin był zachwycony jazdą i powiedział , że jeżdże szybko i jeszcze nie widział jak jakaś kobieta by tak dobrze prowadziła.
Gdy dojechaliśmy na miejsce , był tam Lil Twist z którym świetnie mi się gadało. Podczas próby siedziałam w 1 rzędzie i obserwowałam , jak Biebs się przede mną popisuje. Dosiadła się do mnie Pattie
- CZeść kochanie! - powiedziała gdy już się usadowiła
- Dzień Dobry Pani - Ups! Chyba miałam jej mówić po imieniu...
-Możesz mówić do mnie PAttie , lub mamo , jak chcesz
- Hmmm Prawie nigdy nie używałam słowa "mamo" , bo z rodzicami rzadko rozmiawiałam ..- powiedziłam i wbiłam wzrok w buty.
- Więc mów mi 'mamo' - powiedziała i poklepała mnie po plecach - muszę lucieć - powiedziała i wróciłą się w stronę kulisów
Trochę tam posedziłam i zaraz zaczęły schodzić się fanki . Pewnie wam nie wspomniałam ,ale jeszcze przed wyjściem wysłałam dziewczynom bilety na maile. 
Gdy cała sala była rozgrzewana przez tancerzy i DJ'a , JB i Lil dobrze się ze sobą bawili. Wyciągnęłam aparat i pstrykałam im fotki
 Przed wejściem na scene podszedł do mnie i szepnął
- Życz mi powodzienia - i wpił się w moje usta. Popchnęłam go w stronę sceny
-Idź już - uśmiechnęła się . Gdy był na scenie , widać było , ile w to wszystko wkłada serca. Każda piosenka to było dla niego wyzwaniem , którego wykonanie było przyjemnością , ale i trudem.
Zrobiłam parę fotek podczas koncertu
 
To było na samym początku 
Już pod koniec , powiedział
- Chciałbym , żeby na scenę weszła osoba , któą powinniście znać- zagotowało się we mnie. - Marika, Chodź do nas ! - Zostałam tam wepchnięta i podeszłam sztywno do Justina , a on przytulił mnie do siebie
- Ta kobieta, - uśmiechnął się w moją stronę - Ona zakręciła w moim życiu totalnie ! 
Wiem , że wiele z Was nie będzie jej szanować , czego szczerze nie chce, ale Ona jest moim szczęściem i jeżli jesteście True Beliebers , to chcecie mojego szczęcia , więc chyba wiadomo do czego zmierzam.... Marika - spojrzał się na mnie - Kocham Cię- łzy opleciały z moich oczu . On właśnie przyznał przed tysiącami ludzi , że mnie kocha ! Złopał mnie w biodrach , przyciągnął do siebie i pocałował . Czułąm , jak stado motylków... nie ! motyli , ogromnych motyli wpełznęło do mojego brzuch i próbuje wyjść. Po skońconym pocałunku oparłam swoje czoło o jego.
]
Zeszłam ze sceny , i dalej robiłam zdjęcia
Już po koncercie , gdy mój chłopak zszedł ze sceny , stanęłam na środku niej  z aparatem przewieszonym przez szyję , wyciągnęłam ręcę do góry i ułożyłam z palców serce . Zaraz po moim geście , wszystkie sgromadzone tam osoby zrobiły to samo . Ja przykucnęłam i zrobiłam im ostatnia , wegług mnie najlepsze zdjęcie 
______________________________________________
Pisałam to chyba 4 godziny . Trochę chyba za długie , ale mam nadzieje , 
że nie zrazi was to i przeczytacie całe ;)
Uwielbiam ilustrować to wszystko i mam nadzieje , że wam to nie przeszkadza ,,,
Hope U guys like it 
A teraz malutki szantaż 

2 Komentarze = 20 rozdział 


  


3 komentarze:

  1. Fajne ,ba nawet bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No to masz 2 komentarz Kochanie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Postaram sie , aby nowy rozdzial pojawil sie w srode lub w czwartek :-)

      Usuń