środa, 13 marca 2013

Proszę , przeczytaj!

Strasznie , strasznie Was przepraszam , ale zupełnie nie mam weny do tego bloga . Częściej dodaję do nowego , bo na tamten mam więcej pomysłów. Zaniedbałam go troszeczkę i jestem na siebie zła. Co prawda nie dodawałam rozdziałów dopiero tydzień , ale czuję się , jakby minęło dużo więcej . Jutro nie idę do szkoły i postaram się napisać świetny rozdział , chociaż mam dużo do zrobienia . Mam nadzieję , że mnie rozumiecie.
Jeżeli to czytasz , to skomentuj . Chyba że masz zamiar się na mnie wyżywać i krytykować , to w prawym górnym rogu jest taki krzyżyk . Jeszcze raz bardzo dziękuję , za podbudowujące mnie komentarze i dziękuję , że ktoś to jeszcze czyta ;)

2 komentarze:

  1. jasne, że cię rozumiem. Też czasami mam brak pomysłów na rozdział <3 Życzę weny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że wena wróci doskonały blog nie przejmuj się każdy ma czasami takie utraty weny : )
    pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń